Opinia użytkownika: Łukasz_181
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Towar przejrzyście ułożony na pułkach. Dzięki temu, intuicyjnie można dotrzeć do poszukiwanego produktu. Wózki pozbawione blokady, co pozwala na bezproblemowy dostęp do wózka – nie wiąże się to z koniecznością posiadania przy sobie złotówki, umożliwiającej podjęcie wózka. W sklepie jest czysto i przyjemnie – brak błota na podłodze, co jest częste w innych sklepach , gdy jest deszczowa pogoda. Łatwo dotrzeć do ceny towaru. Problemem jest dość długie, około 5 minutowe oczekiwanie przy stoisku z alkoholem, gdzie obsługa przychodzi po naciśnięciu przez klienta dzwonka. Kasy płynnie obsługiwały klientów. Czas oczekiwania od ustawienia się przy kasie do obsługi przez kasjera wyniósł około 5 minut. Irytujące są małe stoliki przy kasie, gdzie po podliczeniu towaru, kasjer przesuwa produkty. Można się przez to pomylić i przez przypadek podebrać towar osobie która była przy kasie przed nami, a która z duża ilością zakupów jeszcze się nie spakowała. Ogólna ocena jest pozytywna. Zostałem obsłużony zgodnie z normami i kryteriami jakie są dla mnie ważne podczas zakupów.