Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Podjechałam stację BP w celu kupienia kawy oraz czegoś ciepłego do zjedzenia. Po wejściu do sklepu złożyłam u kasjera zamówienie na dużą kawę oraz zapiekankę. Zapłaciłam ponad 13zł. Zamawiając kawę poprosiłam aby była ona z zimnym mlekiem a nie ciepłym, automatycznie podgrzanym w ekspresie. Dostałam dokładnie taka o jaka prosiłam, nie było to problemem. Usiadłam przy stoliku czekając na to aż moja zapiekanka się upiecze. Po około 7 minutach (nie zdarzało mi sie czekać dłużej) podeszłam do kobiety obsługującej dział restauracyjny dopytując za ile będzie zrealizowane moje zamówienie. Kobieta zrobiła wielkie oczy, ewidentnie nie wiedząc o czym mówię. Okazało się ze nie usłyszała mojego zamówienia (obsługujący mnie kasjer je złożył) i bezcelowo czekałam. Po tej interwencji moje zamówienie zaczęło być realizowane. Czekałam kolejne 7 minut, dokładnie przyglądając sie obsłudze. Było 4 sprzedawców i jeden ochroniarz. Wszyscy sprawiali wrażenie nieprzytomnych i bez życia. Zero uśmiechu, raczej malujące sie na twarzach znudzenie. Jak sie dowiedziałam później od znajomego, który tam często robił zakupy, pracownicy ci pracują tam już ponad 5 lat. Może to kwestia rutyny. Po kolejnych minutach dostałam wyczekiwaną 15 minut zapiekankę. Wychodząc ze stacji, zwróciłam uwagę na napis informujący, iż po złożeniu zamówienia na ponad 10zł w restauracji, gratis dodawana jest mrożona kawa w kartoniku. Nie dostałam jej pomimo zamówienia na ponad 13zł, nikt również o tej promocji nie wspomniał.