Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Po wejściu do placówki widać niezorganizowanie i nieład panujący wewnątrz oddziału. Długie kolejki ludzi, którzy zdezorientowani przechodzą od stanowiska do stanowiska. Dziwi fakt iż na zewnątrz banku znajduje się 1 stary bankomat, który ciągle się psuje i są do niego gigantyczne kolejki = oddział znajduje się na głównym deptaku miejskim. Po 30 minutach oczekiwania doczekałem się swojej kolei i mogłem już cieszyć się z możliwości obsługi. Niestety osoba obsługująca mnie nie była kompetentna, a na zadawane przezemnie pytania odpowiadała ogólnikowo bez szczegółowych wyjaśnień ważnych aspektów tejże usługi - kredyt hipoteczny. Być może bankierka chciała jak najszybciej rozładować kolejkę, jednak działania przez nią prowadzone sprawiły iż niestety nie jestem zainteresowany usługami tego banku. Trudno zawierać wiloletnią umowę z bankiem, którego przdstawiciel nie odpowiada precyzyjnie na pytania, nie wyjaśnia wątpliwości, a swoją wiedze bazuje na ulotce, którą czyta przy kliencie mówiąc słowo w słowo informacje w niej zawarte. Dziwne było także zachowanie bankierki. Nie wymagam by wstała kiedy do niej podchodzę ale odpowiedzenie na dzień dobry i do widzenia chyba nie jest wielkim wysiłkiem z jej strony. Brak zainteresowania osobą klienta i kompletna jego ignorancja jest najlepszym podsumowaniem mojej wizyty w tym oddziale. Nadmieniam iż nie otrzymałem jakichkolwiek materiałów informacyjnych w postaci ulotek regulaminów itp.