Opinia użytkownika: Olga_3
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Dnia 17 listopada przyjechałam na zakupy do centrum handlowego Batory w Gdyni, jednym ze sklepów który odwiedziłam był Reserved. Przed sklepem było czysto, witryna i drzwi również nie budziły zastrzeżen. Na wystawie ustawione były manekiny prezentujące ubrania tej marki, wyglądały ładnie, były prosto powieszone i ładnie skomponowane. Gdy weszłam do środka zauważyłam 5 klientów oglądających rzeczy, na sali były również 2 sprzedawczynie oraz jedna osoba przy kasie. Podeszłam do wieszaka z sukienkami a przy okazji spoglądałam na osoby pracujące. Jedna z pań wieszała ubrania, druga pokazywała klientce koszule męskie. Kasjerka zajęta była przy kasie. Po około 5 minutach podeszła do mnie jedna z pracownic i spytała w czym może mi pomóc. Poprosiłam o pokazanie regału ze spódnicami. Pani pokazała mi ręką w którym kierunku mam się udać, ale poszła tam również ze mną. Spytała mnie o rozmiar i kolor jakiego szukam. Wzięłam do ręki czarną spódnice i powiedziałam, że chciałabym własnie coś takiego ale w większym rozmiarze. Sprzedawczyni podeszła do kasy i sprawdziła w komputerze, czy taki rozmiar jest w sklepie. Wróciła do mnie po chwili i powiedziała, że niestety nie ma. Widząc moją zmartwiona minę zaproponowała, że zadzwoni do drugiego salonu w centrum Klif i dowie się czy tam taką dostanę. Co też uczyniła. Okazało się, że tam był taki egzemplarz, został zamówiony dla mnie i był do odbioru w ciągu 24 godzin. Podziękowałam i wyszłam ze sklepu. Przy wyjściu sprzedawczyni pożegnała się ze mną i uśmiechnęła. Wizytę oceniam jako bardzo udaną. Przez cały pobyt w sklepie czułam, że to pracownicy są dla mnie, że służa pomocą. Osoba, która ze mną rozmawiała była przez cały czas usmiechnięta, nie wykazywała zniecierpliwienia, służyła radą.