Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Od jakiegoś czasu polubiłem tankowanie na stacjach paliw sieci Bliska - bardzo dobry gaz. Ale ostatnie tankowanie (po drodze do Kielc - na uczelnie) w miejscowości Lipnik (około 15km od Sandomierza) trochę mnie przeraziło. Mianowicie chodzi mi tutaj o obsługę. Nigdy nie miałem zastrzeżeń. Aż do felernego piątku (7 listopad). Przy stanowisku tankowania LPG - kiedy nie ma obsługi, znajduje się dzwonek aby obsługa podeszła. Bo wciskaniu tego dzwonka nikt się nie zjawiał. Po irytowany czekaniem około 10min - przez ten czas zdąrzyłem przemyć wszystkie szyby w samochodzie. Podszedł człowiek z obsługi. Nie chciałem już nic komentować, tylko aby zatankował mi LPG i chciałem ruszać dalej w trasę. Po tankowaniu i krótkiej wymianie zdań na temat pogody udałem się do zapłaty do kasy. A tam niestety spotkało mnie nie miłe zaskoczenie - mianowicie dwie Panie obsługujące jedną kase i kilkoro osób czekających równie jak ja w kolecje do zapłaty. Po dość długim czekaniu i przysłuchiwaniu się (chyba to musiała być przełożona tej kasjerki) o źle wystawionych fakturach. No dobrze, może było to przez nie uwagę - ale dlaczego każdy kto stał w kolecje - napewno się też spieszył - musiał tego wysłuchiwać. Nie ciekawe podejście do klienta. Gdyby nie dobra jakość LPG na tej stacji napewno nie tankowałbym tam - ze względu niestety na obsługę.