Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Chcąc dowiedzieć się na temat ulokowania swoich oszczędności udałem się na wizytę do w.w. Banku. Obsługiwała tylko jedna Pani. Na sali operacyjnej były jeszcze dwie inne pracownice Banku ale obie nie obsługiwały i były zajęte swoimi sprawami. Czekałem około 20 minut. W tym czasie nikt nie zwrócił na mnie swojej uwagi. Czułem się trochę zignorowany. Kiedy wreszcie udało mi się dotrzeć do stanowiska obsługi Pani która mnie obsługiwała była bardzo miłą i kompetentną osobą. W sposób jasny i zrozumiały przedstawiła mi ofertę oraz zaproponowała kilka rozwiązań.Pani niestety nie miała identyfikatora a wizytówkę otrzymałem dopiero na swoją prośbę. W oddziale tym nie działało ksero w związku z tym Pani zabrała dowód osobisty i nie pytając mnie o zgodę wyszła z nim poza oddział banku aby wykonać ksero w Salonie Orange. Jakość obsługi oceniam na b.dobrą jeżeli chodzi o znajomość produktów i zbadanie moich potrzeb, natomiast jeżeli chodzi o ogólną ocenę to proponuję ocenę mierną ze względu na powyższe "wpadki"