Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Cel: Złożenie wniosku o kredyt studencki Czas: 20 minut. Przebieg: Oddział niewielki. 2 stanowisko dla klientów korporacyjnych, 2 stanowiska dla Klientów indywidualnych, 2 kasy. Nie pracowało tylko jedno stanowisko dla Klientów indywidualnych. W banku czysto. Oddział prezentował się ładnie również z zewnątrz. Na obsługę czekałem ok. 2 minut. Siedziałem. Kobieta zadbana ok. 50 lat. Kulturalna ale niezbyt sympatyczna. Brak pomocy przy wypełnianiu wniosku, w tonie głosu dało się wyczuć niezadowolenie z faktu, że wniosek nie jest jeszcze wypełniony. Kobieta całkowicie zmieniła ton rozmowy gdy dowiedziała się, że już posiadam konto w ich banku. Dużo chętniej wyjaśniała wszystkie wątpliwości i niuanse. Nie dowiedziałem się właściwie nic nowego. Pracownica nie miała zamiaru informować mnie o niczym niepytana. Prawdopodobnie wyszła z założenia (słusznie), że wiem już wszystko co chcę wiedzieć. Brak informacji o przyznaniu bądź nieprzyznaniu kredytu drogą telefoniczną lub mailową. Należy udać się w tym celu ponownie do banku.