Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Pracuję w Leroy Merlin i jeździmy co jakiś czas do konkurencji aby sprawdzić ceny itp. Często udajemy również klientów żeby się czegoś dowiedzieć. Spisując ceny stałem w jednym miejscu ok 2 - 3 minut, i podszedł do mnie mężczyzna z obsługi i spytał w czym pomóc. Odpowiedziałem że narazie w niczym po czym usłyszałem , że w razie pytań służą pomocą. Po jakimś czasie podeszła do mnie dziewczyna pytając czy potrzebuję porady, pomocy? Stwierdziłem że dziękuję i jak będę jej potrzebował to podejdę. Przed wyjściem ze sklepu spytałem o cenę wykładziny którą dopiero rozpakowywali. Dziwczyna z działu powiedziała, że jeszcze nie zna ceny ale się dowie od kierownika i do mnie oddzwoni tylko żeby zostawić numer telefonu. Po czym wyszedłem ze sklepu. Nie spotkałem się w markecie tego rodzaju z tak sympatyczną obsługą. Widząc klienta nie opuszczają go wzrokiem, a kiedy klient ma jakieś pytania znają na nie odpowiedzi. Rewelacja! Poza tym sklep niesamowicie czysty. Nie było również w alejkach zastawionych palet z towarem. Uważam że w porównaniu z sytuacją jaką miałem na stacji paliw orlen, to ta firma ma ocenę proporcjonalnie odwrotną.