Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Udaliśmy się z żoną do banku celem założenia specjalistycznego konta osobistego, które jest nam niezbędne dla skorzystania z wielce konkurencyjnej oferty kredytu hipotecznego. Z racji godzin pracy niemal pokrywających się z godzinami otwarcia placówki weszliśmy do banku około godziny 16.55 (placówka pracuje do 17). Jedyny wolny doradca (pozostałe 6 stanowisk było puste!) był zajęty zakładaniem konta studenckiego. Skończył obsługiwać studenta około 17. Bez cienia wątpliwości i niecierpliwości zaprosił nas do swego stanowiska. Byliśmy zdecydowanymi klientami, mieliśmy ze sobą komplet dokumentów, wiedzieliśmy czego chcemy. Pani poprosiła nas o komplet dokumentów, zweryfikowała je i przystąpiła do rejestracji konta. Na wszystkie nasze pytania związane z tym produktem (opłaty za prowadzenie konta, opłaty za wydanie karty, uruchomienie bankowości elektronicznej, opłaty za przelewy, a nawet sesje wychodzące i przychodzące banku) Pani odpowiadała wyczerpująco i dokładnie. Zaproponowała nam dodatkową kartę debetową, kartę kredytową do konta, zaoferowała rachunek inwestycyjny do konta (za wszystko podziękowaliśmy, ponieważ nie byliśmy tym zainteresowani). Otrzymaliśmy od niej komplet dokumentów związanych z otwarciem, aktywacją i funkcjonowaniem konta z dokładnym i przystępnym wyjaśnieniem. Na koniec zapytaliśmy jeszcze o stawki opłat za polecenia zapłaty i zlecenia stałe, również otrzymując satysfakcjonującą odpowiedź. W ciągu naszej obecności raz zadzwonił telefon stacjonarny, Pani przeprosiła i błyskawicznie udzieliła informacji zainteresowanemu, po czym raz jeszcze przepraszając powróciła do rejestracji naszego wniosku. Jest to o tyle dla mnie istotne, iż zdarzają się w tej sytuacji zachowania zgoła odmienne.