Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Toyota
Treść opinii: I. Cel wizyty w salonie: wymiana w ramach gwarancji rozrusznika w Toyocie Aygo. -okoliczności: obsługiwał mnie inny doradca niż ostatnio. II. Przebieg spotkania: 1.Przywitanie mnie przez Doradcę Serwisu. Zaproponowanie herbaty. Sposób komunikacji doradcy na początku rozmowy: swobodny, na granicy spouchwalania się, bardzo rzadki kontakt wzrokowy. 2.Usługa została przeprowadzona w krótszym czasie niż planowano (zamiast 2,5 h, trwało to 1 h). 3. Nowy doradca sam od siebie (!) zaczął narzekać na innego kolegę z serwisu, iż: -ma niskie IQ, -bruździ w salonie, -jego wypowiedzi nie są kompeentne. 4.Na te słowa nie kontynuowałam rozmowy, gdyż nie interesują mnie wewnętrzne relacje pomiędzy pracownikami salonu. Cieszyłam się, iż samochód był sprawny szybciej, niż zapowiadano. Mimo to, czułam jednak niesmak.