Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Skoda
Treść opinii: Po wejściu do salonu znajomy poprosił serwisanta o naprawę drobnej usterki samochodu,którym przyjechaliśmy. Ponieważ musieliśmy trochę poczekać przyglądaliśmy się nowym modelom samochodów. W pewnym momencie podeszła do nas Pani z działu obsługi klienta i spytała, czy w czymś pomóc.Uprzejmie podziękowaliśmy jej. Usiedliśmy się w poczekalni i wypiliśmy kawę. Po krótkim czasie okazało się, że samochód jest już naprawiony.Jakość obsługi sklepu oceniam na poziomie 5 punktów. Jest w nim miła obsługa, czystość, dobre oświetlenie samochodów w salonie.Salon jest czynny w czasie dogodnym dla klienta.Umila czas klientowi. W małej poczekalni czekając na naprawę samochodu można swobodnie wypić kawę i poczytać gazetę. Pracownicy posiadają schludny i zadbany ubiór. To wykwalifikowana kadra świadcząca wysoką jakość usług. O wysokiej jakości usług świadczą nie tylko zadowoleni klienci ale również liczne certyfikaty wiszące w salonie. Celem działania salonu jest jak najlepsze zaspokojenie potrzeb swych klientów.