Opinia użytkownika: Agata_75
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W dniu 12.11.2008 odbierałam z banku pieniądze w kwocie ponad 100 tys. zł. Dyspozycję zgłosiłam wcześniej i pieniądze były dla mnie przygotowane. Bank jest mały a w czasie mojego pobytu w oddziale było bardzo dużo klientów. Kiedy stałam przy okienku kasowym tuż za mną stali inni klienci banku czekający do kas i punktów obsługi klienta. Pani otrzymawszy polecenie wypłaty zaczęła przygotowywać pieniądze w tej kasie. Na moje pytanie czy nie mają innego miejsca do wypłat tak dużych sum pani ze zdziwieniem odpowiedziała "Nie". Poprosiłam żeby jednak zorganizowała jakieś miejsce tymbardziej że zanim zaczęła coś robić kazała podpiasć dowód wypłaty gotówki. Pani stwierdziła "że na wyraźne życzenie klienta możemy wypłacić pieniądze na zapleczu ale tam nie ma kamer, życzy sobie Pani???" Odpowiedziałam, że oczywiście po czym pani zaprowadziała mnie do biura kierownika oddziału. Przyniosła do pokoju maszynę do przeliczania pieniędzy i miała problemy ze znalezieniem gniazdka do którego mogła by ją podłączyć. Po czym wypłaciła pieniądze.