Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Pod 'Real' podjechałem rowerem, który mogłem bez problemu zaparkować przed sklepem. Kłopoty zaczęły się w środku. Chcąc zostawić plecak w depozycie, który połączony jest z punktem obsługi klienta i punktem serwisowym, musiałem poczekać ok. 2 minut, aż pracownik mnie obsłuży. Po oddaniu plecaka wszedłem do marketu i pierwsze co musiałem zrobić, to szukać wolnych koszyków na zakupy, bo przy wejściu brakowało ich. Dlatego jeden wziąłem spod jednej z kas. Te aspekty niekorzystnie wpłynęły na ocenę tej placówki. Pochwalić mogę czystość marketu, gdyż ciągle obok mnie przejeżdżał pojazd myjący podłogi. Nie dopatrzyłem się także bałaganu na półkach. Lekki nieporządek panował tylko na stoisku odzieżowym, ale spowodowany był ciągłym wertowaniem ubrań przez klientów. Sklep mogę więc ocenić jako czysty. Nie zadowolony byłem z tego, że zaledwie co druga kasa była czynna i dlatego musiałem stać w długiej kolejce (ok. 5 osób przede mną). Był to okres długiego weekendu, więc sklep powinien przygotować się na zwiększoną liczbę klientów. Dobre wrażenie na mnie zrobiło zachowanie kasjerki: przywitała się ładnie, była miła, lekko uśmiechnięta, a po zapłaceniu podziękowała i pożegnała się. Korzystając z toalet nie stwierdziłem rażącego brudu, choć można by było przetrzeć niektóre sedesy. Papieru nie brakowało. Moja końcowa ocena to +3.