Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Chciałam sobie kupić kozaki na jesień. Pierwszym sklepem obuwniczym, do którego się udałam był Deichmann w Magnolia Park. Chodząc pomiędzy półkami przez około 10 minut nikt nie raczył spytać czy trzeba mi w czymś pomóc. Znalazłam buty, które mi odpowiadały. Jednakże wystawiona para nie była moim rozmiarem. Przeszłam się po sklepie w poszukiwaniu sprzedawcy- okazało się, że oprócz kasjerów jest jeden sprzedawca na sklepie. Zapytałam o rozmiar, pani wysłała mnie do koleżanki, która obsługuje tamtą część sklepu. Wróciłam jednak jej tam nie było, więc postanowiłam przeszukać pudełka, na których stosie stał wypatrzony but. Niestety w tych pudełkach były inne modele. Podeszłam do kasy, zapytałam wprost jakiejś pani, która wnioskując po normalnym ubraniu ( nie firmowej koszulce diechman) była menadżerką. Z wyrazem bólu na twarzy podeszła ze mną do stoiska, gdzie znajdował się mój but i powiedziała, że to ostatnia para. W tym sklepie spędziłam ok 30 minut. Uważam, że dałoby się to załatwić szybciej.