Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: Oczekując na wykonanie naprawy gwarancyjnej, samochodu ford transit, zapoznałem się z ofertą nowych modeli tej marki. Nowością w tym okresie był ford kuga. Obejrzałem kilka egzemplarzy na zewnątrz i jeden wewnątrz salonu. Podczas przymierzania się do pojazdu podszedł do mnie sprzedawca i zaoferował dodatkowe informacje. Kompetentnie i uprzejmie odpowiedział na moje szczegółowe pytania. Z własnej inicjatywy zwrócił moją uwagę na nowe elementy stylizacyjne auta. Okazało się, że są to te same szczegóły, które zauważyłem na początku interesowania się modelem. W salonie znalazłem sporo materiałów informacyjno-reklamowych dot. auta, część z nich polecił mi sprzedawca. Przy okazji zainteresowałem się również modelem 2008r. forda transita, chciałem zorientować się jakie zmiany wprowadził producent w porównaniu z 2007r. Okazało się, że salon w tym momencie nie dysponuje egzemplarzem pokazowym. Usłyszałem od innego sprzedawcy, że jeden samochód został wypożyczony a drugiego nie można otworzyć bo nie jest znane miejsce przechowywania kluczyków. Na moją sugestię, że mam czas i poczekam, sprzedawca podjął nieskuteczną próbę poszukiwania kluczyków i kolegi kompetentnego w zakresie pojazdów dostawczych. Po chwili z salonu wyszli wszyscy sprzedawcy, pytany przeze mnie pracownik ochrony poinformował, że jest przerwa obiadowa. Po ok. 30 min. ponownie pytany przeze mnie, o forda transita, sprzedawca zaproponował abym obejrzał samochód u konkurencji. Model z 2008r. obejrzałem 100m. dalej, w firmie oferującej także pojazdy używane.