Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Podjechałem na stację,żeby zatankować. Teren na stacji był czysty, poza tym że na drugim stanowisku leżały 2 zwinięte w kłębek ręczniki papierowe, leżały na ziemi przy dystrybutorze. Na wszystkich stanowiskach znajdował się kubełek z płynem oraz ściągaczka do mycia szyb. Płyn był brudny,wręcz czarny a więc nie skorzystałem z umycia szyb. Po wejściu do środka i podejściu do kasy musiałem poczekać 4 minuty na obsłużenie mnie, ponieważ przede mną znajdowały się 2 osoby. kasjerka miłym głosem mnie powitała, spytała z jakiego stanowiska płacę, czy potrzebuje płyn do spryskiwaczy, następnie czy chcę fakturę, oraz czy mam kartę na punkty. Zapłaciłem, poprosiłem o fakturę, pani wydrukowała i podziękowała. Na stacji był porządek, przy ladzie produkty promocyjne, plakaty z produktami promocyjnymi. Był oddzielny stojak na katalog z nagrodami za wymieniane punkty profit. Po chwili przyszedł drugi pracownik i otworzył drugą kasę, za mną było 3 klientów w kolejce. Jeden z pracowników przygotowywał posiłki w kawiarence na stacji. Zostałem mile obsłużony.