Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Jestem bardzo zdenerwowany na obslugę przy kasie. W czasie, gdzie powinno pracować 3/4 kas ze wzgledu na weekend (dla niektorych długi weekend - wolny wtorek) w markecie panowal ogromny ruch - szczegolnie przy kasach. W ww. markecie jest 30 stanowisk kasowych - w tym momencie pracowalo tylko 6.Na moje pytanie dlaczego - nie ma nikogo do pracy.W kolejce stalem 45 minut - dokladnie. Przy kasie Pani zbila mi jajka, ktorych oczywiscie nie kupilem.Kolejnym bledem byla bardzo niewyrazna mowa pracownika (nie rozumialem podanej kwoty do zaplaty, poniewaz pani byla niepelnosprawna w mowie) Po trzech probach Pani napisala mi kwote na kartce.Wyswietlacz kasy byl tez uszkodzony.Po zrobionych zakupach wiedzialem,ze juz nigdy do tego sklepu nie przyjde.