Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Witam, w ostatnim czasie próbowałem zakupić aparat fotograficzny Nikon. Pod obserwacji na stronie internetowej postanowiłem zamówić go w Euro w dobrej faktycznie cenie. Po złożeniu zamówienia miałem napisane czas realizacji okolo 2-3 dni. Po trzech dniach napisałem maila do osoby obslugującej moje zamówienie, kiedy będę mógł odebrać sprzet. W odpowiedzi otrzyałem: "Nie mam pojęcia, jak bedzie w magazynie to wysle do sklepu". Przyznam, że odpowiedź "nie mam pojęcia" lekko mną potrząsnęła. Idędalej... piszę kolejnego maila, prosząc o bardziej przecyzyjną infomrację. W odpowiedzi otrzymuję: "Nie wiem" Koniec. POstanowiłem zadzwonić na infolinię tego sklepu internetowego, lecz po okolo 30 minutach prób (załączał się automat) postanowiłem zrezygnować ze złożonego zamówienia i wycować się z tego sklepu. Piszę kolejnego maila, aby zamówienie o numerze ..... zostało wycofane. W odpowiedzi otrzyałem "ok - powodzenia". Nikt kompletnie nie próbował mnie zatrzymać, nikt nie próbował mnie zatrzymać, abym faktycznie zakupił w tym sklepie sprzęt. Nie mówiąc już o treści zawieranych maili. Wcześniej robiąc zakupy w tym sklepie nie miałem żadnych problemów z obsługą.