Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Komputronik

Treść opinii: Wybrałem się do sklepu Komputronik w Silesia City Center przy Al. Gliwickiej 6 w celu kupna myszki komputerowej oraz karty graficznej do komputera stacjonarnego. Po wejściu do sklepu zobaczyłem czterech panów, z czego jeden był zajęty obsługą klienta a pozostali trzej siedzieli za swoimi biurkami nie robiąc niczego konkretnego. Swoim wejściem nie wzbudziłem niczyjej uwagi. Pokrzątałem się chwilkę po sklepie a następnie postanowiłem zwrócić się do jednego z panów o pomoc w wyborze myszki. Zostałem poproszony o zajęcie miejsca po drugiej stronie biurka po czym poinformowałem go o tym, że chciałbym niedrogą, przewodową myszkę optyczną(dokładnej ceny nie podałem byłem ciekaw czy się spyta do jakiej kwoty). Pan przyniósł mi jedną za ok 50 złotych i powiedział, że więcej tego typu myszek nie mają na stanie- musieliby sprowadzić (w domu sprawdziłem na stronie internetowej komputronika, że jednak mają na stanie optyczną myszkę za 30 złotych). Nie byłem do końca przekonany odnośnie chęci kupna zaprezentowanej myszki więc poprosiłem o kolejną dodając, że może być nieco droższa. Sprzedawca przyniósł mi więc kolejną o niecałe 20 złotych droższą. Poprosiłem o rozpakowanie, ponieważ sam tego nie uczynił. Przez ok 5 minut sprawdzałem która z nich lepiej leży w ręce, przy czym nie zobaczyłem irytacji sprzedającego tak długim oglądaniem tak małego i prostego urządzenia jak myszka. Podczas gdy oglądałem myszki sprzedawca dodał kilka informacji o każdej z nich. Po dokonaniu wyboru zwróciłem się z prośbą o doradzenie mi w kwestii kupna konkretnego modelu karty graficznej, który nie zrujnuje mi budżetu a pozwoli przy tym zagrać przy możliwie wysokich detalach w dwie interesujące mnie gry. Sprzedawca przybliżył mi pewnien model karty graficznej, która spełniała moje oczekiwania. Odpowiedział również na kilka pytań odnośnie dokładnych parametrów tego sprzętu oraz wspomniał, że sam go testował z dobrym skutkiem. Usatysfakcjonowała mnie jego wypowiedź, lecz sam zakup karty graficznej postanowiłem jeszcze dokładnie przemyśleć. Zapłaciłem za myszkę, podziękowałem i wyszedłem. Obsługe oceniam na plus, ponieważ w moich oczach obsługujący mnie sprzedawca był kompetentny, tzn miał sporą wiedzę na temat sprzętu komputerowego i umiał doradzić. Zaowocowało to zakupieniem myszki i zawężeniem mojego pola poszukiwań odpowiedniej karty graficznej. Od maksymalnej możliwej oceny odjąłem punkty za brak zainteresowania moją osobą po wejściu do sklepu oraz za słabą inicjatywę i chęci sprzedawcy.