Opinia użytkownika: Monika_230
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Podczas co tygodniowych zakupów niejednokrtonie cena sprzedaży nie zgadza się z ceną podaną na półce. Cenę każdej rzeczy, którą chcę zakupić muszę sprawdzić w czytniku cen. Dodatkowo zawsze są tam ogromne wręcz kolejki, bowiem zazwyczaj działają tylko 3 lub 4 kas z kilkunastu. Często dłużej stoję w kolejce niż robię zakupy. Dzisiejeszego dnia tj. 9 listopada przy kasie, pani kasjerka nie mogąc zeskanować kodu ze zgrzewki wody mineralnej skomentowała tą sytuacje mówiąc " i co ja mam teraz zrobić"tak jakby byla to moja wina.Zrobiłam wtedy sama rzecz najlogiczniejszą, czyli wyciągnełam jedną wodę ze zgrzewki z widocznym kodem. Po czym kasjerka znów się zdenerwowała, bo nie mogła tej wody z powrotem wsadzić do zgrzewki. Kasjerka przywitała mnie słowem "dzień dobry", jednak zapomniała już pożegnać.