Opinia użytkownika: Piotr_33
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Przed bankiem czysto. W banku czynne 3 stanowiska. W momencie mojego wejścia obsługiwany jeden klient. Ulotki wyłożone i uporządkowane. W banku czysto i schludnie. Pracownicy ubrani odpowiednio (każdy z identyfikatorem). Po wejściu do banku zostałem zaproszony do wolnego stanowiska. Pracownik zapytał mnie o cel wizyty. Wyjasniłem mu, ze interesuje mnie założenie lokaty. Doradca szybko i sprawnie przedstawił mi oprocentowanie oraz okresy na jakie mozna lokować pieniądze w placówce. Pracownik był miły , sympatyczny, zachęcał do założenia lokaty ale nie był nachalny. Po podjęciu decyzji, że zdecyduje się zostawić tu pieniądze na lokacie pracownik przystąpił do wypełniania umowy. Całość operacji pomimo iż jest dość czasochłonna została przeprowadzona bardzo sprawnie. Od pracownika otrzymałem dokumenty : tj. dowód wpłaty oraz umowę . Pracownik zachęcał mnie do zakładania kolejnych lokat w tym banku. W czasie mojej wizyty można było zaobserwować zainteresowanie produktami bankowymi, placówka ma potencjał, żeby się rozwijać ze względu na duża ilośc osób (klientów) , które przychodziły do banku.