Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Po wejściu do sklepu jest się niezauważanym przez pracowników, ale to normalne, ponieważ hala jest duża i pracownicy są "porozrzucani" po całym sklepie. Przy oglądaniu butów jedna z pracownic zapytała, czy może mi w czymś pomóc. Podziękowałam grzecznie i powiedziałam, że na razie tylko oglądam. Kiedy znalazłam odpowiednie buty i chciałam przymierzyć Pani nie mogła znaleźć odpowiedniego pudelka z butami. Okazało się, że but leżał w innym miejscu niż reszta z tego samego gatunku. Po odnalezieniu pudełek Pani grzecznie podała mi mój rozmiar. Minęło około trzech minut zanim znalazła te pudełka. W sklepie tym zawsze jest bałagan. Następnego buta już sama odnalazłam na półce, jednak po otworzeniu opakowania okazało się, że jest w nim jedynie jeden but. Zniechęciło mnie to bardzo do dalszych poszukiwań drugiego buta z pudełka. W jednej z alejek leżało kilka butów, które spadły z półki i podczas całej mojej wizyty nikt nie pokwapił się żeby je podnieść, a jedna pani z obsługi na pewno to widziała. Oprócz tego jak zwykle w sklepie można było zemdleć z gorąca. Dobrze, że jest zima, bo latem nie wchodzę do tego sklepu, ponieważ albo nie mają klimatyzacji, albo ona nie działa. Co więcej tak jest w każdym sklepie tej firmy. Połączenie duszności pomieszczenia i zapachu nowych butów powoduje, że chce się wyjść zanim jeszcze się weszło. Dużym plusem jest jednak to, że w sklepie jest duży wybór obuwia, więc mimo niesprzyjających warunków zakupów czasem wybieram sie do tego sklepu.