Opinia użytkownika: Marcin_193
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Dzisiaj robiłem zakupy w sklepie odzieżowym reserved w Galerii Kazimierz. Przejścia między wieszakami i stolikami są bardzo przestronne i przemieszczanie się po sklepie nie sprawia żadnych trudności, jak w większości innych sklepów. Sklep sprawia wrażenie czystego i zadbanego. Promocje moim zdanie są mylnie oznakowane i wprowadzają klienta w błąd np. na jednym ze stolików widnieje napis "Promocja. Swetry od 59 zł" Tymczasem większość znajdujących się na stole swetrów była z przedziału cenowego od 99 zł do 139 zł. Jak na tak spory sklep przymierzalni jest bardzo mało. Zarówno dla mężczyzn jak i kobiet jest ich tylko 5, niektórzy klienci są zmuszeni czekać w niedużej kolejce do nich. Najbardziej irytujący jest fakt, że po sklepie kręci się 4 pracowników sklepu, nie zwracając uwagi na klientów, którzy potrzebują pomocy. Chcąc dowiedzieć się czy w sklepie są białe koszulki polo, musiałem przejść na drugi koniec sklepu do działu mody damskiej, gdzie w końcu znalazłem Panią, którą mogłem prosić o pomoc, a i tak usłyszałem "mamy, ale tylko z długim rękawem, obok przymierzalni" tymczasem nic takiego tam nie było. Kolejną sprawą której poddam krytyce jest jakość oferowanych produktów. Przymierzając brązową koszulę z długim rękawem zauważyłem, że ostatni guzik oraz otwór na niego są obszyte zieloną nitką w odróżnieniu od reszty guzików, co więcej na jednym z rękawów zamiast guzika wszyto zatrzask. Nieco poirytowany zrezygnowałem z dalszych zakupów i z jednym swetrem ustawiłem się w kolejce do kasy. Podobnie jak w reszcie sklepu i tutaj obsługa nie była lepsza. Przy dwóch wolnych kasach pracował tylko jeden mężczyzna, kiedy w kolejce stało 12 osób, poza tym kiedy ktoś płacił kartą przy drugiej kasie musiał wrócić do pierwszej kasy z powodu uszkodzonego terminala. Pewien klient, stojący przede mną chciał zareklamować bluzę, ponieważ miała popruty kaptur, wtedy wezwano kobietę z magazynu (pewnie jedyną która potrafiła przyjąć reklamację) i muszę przyznać, że cały proces przeprowadziła bardzo sprawnie, przeprosiła i powiedziała, że zwrot gotówki będzie na koncie dopiero po 3 dniach. Przyznam, że lubiłem tą markę, po kilkakrotnych zakupach w tym sklepie w Galerii Graffica w Rzeszowie oraz butiku na ulicy Floriańskiej w Krakowie, niestety po dzisiejszych zakupach mój entuzjazm znacznie opadł.