Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Obserwację zaczęłam o 17.20 kiedy weszłam do sklepu. Pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy to czystość- sklep zadbany,żadnych śmieci ani porozrzucanych towarów na półkach. Ewentualne towary nie na swoim miejscu, to te, pozostawione przez klientów. Zakupy zaczynam od pieczywa. Różnorodny wybór i woreczki do zapakowania w zasięgu ręki. Ceny w miejscu odpowiadających produktów. Następnie napoje: na bierząco uzupełniane brakujące zgrzewki z wodą, piwem oraz innymi sokami. Słodycze: Bardzo duzy wybór i wyjątkowo dobre. Wędliny: na to zawsze zwracam największą uwagę. Daty ważności aktualne. Żadnych przeterminowanych, ani rozpakowanych opakowań. (Nawet przez klientów). Przy nabiale troszę gorzej, ponieważ braki w jogurtach oraz bałagan w serach. Jednak w tych godzinach jest wyjątkowy ruch i wszelkie spustoszenia są powodowane przez klientów. Przy kasie alkoholowej niestety muszę poczekać gdyż pracownica obsługująca kasuje na lini głównych kas. Oczekiwanie trwa około 5min jednak miła obsługa rekompensuje to czekanie. Dochodząc do kas głównych niestety kolejki. Jak zwykle. Otwarte 4 kasy jednak panie sprężają się jak mogą. "Dzień dobry" kiedy podchodzę do kasy, "dziękuję i dowidzenia" kiedy odchodzę. Pracownicy niestety nie noszą plakietek z imieniem, więc nie mogę pochwalić imiennie. Poruszając jednak temat pracowników nie można nie zauważyć osób, które są funkcyjne. Na pierwszy rzut oka nie wyróżniają się od innych, jednak po sposobie podejścia do pracy i po tym, jak zwracają się do innych pracowników, można to wychwycić. I tu negatywna uwaga. Miny smętne, głowa w górze i pomimo kolejek z trudem siadają na kasę. Jeden młody człowiek- w ogóle. Często odwiedzam ten sklep i ani razu nie zauważyłam aby obsługiwał.