Opinia użytkownika: Kinga_4
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Robiąc zakupy w hipermarkecie Tesco zauważyłam pewną uciążliwość dla pracowników działu rybnego. Zaplanowałam sobie kupienie świeżej tuszy flądry. Leżała ona mniej więcej na środku stołu. Niestety moje zakupy przysporzyły kłopotów pani obsługującej to stoisko. Pani (średniego wzrostu kobieta) z żadnej ze stron nie mogła dostać do ryby. Pomogło dopiero, gdy wzięła do ręki długi nóż i zaczęła przesuwać tuszki. Przyznam, że ta pani musiała się nieźle nagimnastykować, abym ja dostała towar. Oceniam jakość obsługi na +4, ponieważ moim zdaniem pracownicy powinni mieć łatwy dostęp do wszystkich artykułów, którymi handlują. Nie oceniam tej sytuacji niżej, ponieważ pani wykazała się inwencją twórczą i poradziła sobie z napotkanymi uciążliwościami.