Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Cel wizyty: założenie rachunku i lokaty terminowej Wygląd zewnętrzny Witryny i bezpośrednie wejście do banku były czyste. Na witrynach były umieszczone aktualne informacje dot. promocji lokat terminowych. Pierwsze wrażenie. Przy wejściu obok bankomatu w kolejce czekały 2 osoby przez co było trudno przejść do sali obsługi. W banku były 3 osoby z obsługi i 3 klientów. Osoba ze stanowiska vis a vis wejścia (M.M.) natychmiast zaoferowała mi pomoc i przekazała krótko informacje dot. otwarcia konta i oprocentowania lokat oraz skierowała mnie do kolejki. Nie wiem tylko dlaczego obsługiwała klientów mając na stanowisku tabliczkę z informacją "Stanowisko nieczynne". Obsługa przy stanowisku: Przekazałem informacje dot. chęci otwarcia rachunku i lokaty terminowej. Pani A.A. przekazała mi informacje o tym, iż prowadzenie rachunku jest bezpłatne. Niestety z każdą minutą kiedy zadawałem szczegółowe pytania okazywało się, iż to co było bezpłatne kosztowało 1 zł lub więcej lub muszę wykonywać jakieś zlecenia minimum 1 raz w miesiącu, aby określona usługa była bezpłatna. W związku z tym poprosiłem o szczegółowe zestawienie opłat za prowadzenie rachunku. Sam proces otwarcia rachunku przebiegał szybko i sprawnie, jednak miałem wrażenie, iż nie wszystkie informacje o opłatach i możliwościach prowadzenia konta internetowego zostały mi przekazane. Poza tym pracownica bardziej zachęcała mnie do wizyt w placówce a nie do korzystania z usług internetowych, dzięki czemu mógłbym zaoszczędzić czas. Ostatecznie konto otworzyłem, jednak nie jestem zadowolony z poziomu obsługi w banku.