Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Po wejściu do banku podeszłam do okienka, w którym obsługuje się klientów i poprosiłam siedzącą tam Panią o wypłacenie z mojego konta mojego miesięcznego wynagrodzenia.Pani po przywitaniu mnie i dokonaniu wszystkich niezbędnych czynności wypłaciła mi daną kwotę pieniężną.Jakość obsługi banku oceniałam na poziomie 4 punktów.Jest w nim wysoka kultura obsługi - uprzejmy i pełny zainteresowania potrzebami klienta stosunek pracownika banku do klienta. Czas otwarcia banku jest dogodny dla klienta i ma on ciekawą aranżację wnętrza.Panuje w nim porządek, czystość i ma dobrą lokalizację. Skróciłabym jedynie tempo obsługi klienta ponieważ na wykonanie mojej usługi musiałam czekać dość długo.