Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_63

Dotycząca firmy: Toyota

Treść opinii: Brak zainteresowania ze strony osób będących w salonie sprzedaży moją osobą. Nie wiadomo, kto zajmuje się obsługą klienta. Brak identyfikatorów i profesjonalnego ubioru. Czas oczekiwania na reakcję wyniósł około 12 minut. W tym czasie nikt nie podszedł, niczego nie zaproponował. Dziwny wystrój salonu z fortepianem i wiszącym nad nim telewizorem. Brak "dobrego klimatu". Bez ładu i składu. Pani w recepcji czytająca jakąś gazetę. Po okresie oczekiwania obsługa chaotyczna i prowadzona przez 2 osoby, które na dodatek obsługiwały jeszcze 3 klientów naraz. Obie osoby z obsługi bez identyfikatorów. Słaba ekspozycja materiałów reklamowych. Brak "złapania" kontaktu z klientem - nie poproszono o moje dane kontaktowe. Pracownicy nie mieli żadnych formularzy, ankiet. Widać wyraźne rozgraniczenie obsługi klientów z tzw. "górnej półki" i tych "normalnych" - czyli kupujących samochody do 55 - 60 tys zł. Z 2 samochodów w salonie - 1 zamknięty.