Opinia użytkownika: deLaVega
Dotycząca firmy: Aligator
Treść opinii: W poszukiwania odpowiedniego obuwia w C.H. Plejada w Sosnowcu udałam się na tzw. "mały pasaż" gdzie znajdował się sklep Ryłko który planowałam odwidzić. Po drodze jednak zwróciła moją uwagę witryna z marką Gino Rossi - ponieważ bardzo cenię te buty "zboczyłam z kursu" i weszłam do sklepu o nazwie Aligator. Od wejscia powitały mnie obie obecne tam sprzedawczynie. Buty były bardzo porządnie poukładane, a przede wszystkim - półki nie były przeładowane, więc klient który wie co zamierza kupić od razu moze zauważyć preferowany przez siebie typ obuwia, a taki który nie wie - nie jest "rozproszony" masą towaru. Ja, mimo iż chciałam kupić krótkie kozaczki, typowo pod spodnie - zauważyłam wysokie buty (połączenie streczu z lakierką) które kiedyś chciałam kupić - ale nigdzie nie było rozmiaru. Sprzedawczyni widząc moją reakcję na zauważony model od razu zaczęła go zachwalać. Nie było mojego rozmiaru - więc poszła na zaplecze sprawdzić jego dostępność. Po chwili wróciła z parą kozaczków. Przymierzyłam buta - i tu brawa dla wytwórcy - jakość obuwia (wygoda, miękkość, wykonanie) po prostu chciało się już ich nie ściągać - tylko iść...Cały czas mojego niby-wahania (w zasadzie tylko dla zasady - przed mężem - no bo przecież głupio tak od razu zdecydować się na zakup kozaka do kolan, skoro zaplanowana długość - to była taka do kostki)sprzedawczyni wykorzystała na informacje o sposobie pielęgnacji, komplemantach na temat wygladu buta na nodze, przekonania mnie, że jednak taki kształt noska buta jest bardziej trendy - słowem rasowe zachowanie dobrego sprzedawcy. Na koniec dostałam kartę stałego klienta i ...miłe pożegnanie. Przy okazji mieliśmy też mozliwość zaobserwowania zachowania sprzedawczyń w chwili trudności z portalem kart magnetycznych. Cierpliwość, brak zmieszania i uspokojenie zdenerwowanej klientki - że nie dostanie "swoich" butów juz teraz.