Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TARPAL
Treść opinii: Chciałem zatankować samochód. Po podjechaniu na stację paliw, zobaczyłem dobrze oznaczone dystrybutory jednak brak było rękawiczek jednorazowych przy dystrybutorach. Pracownik stacji tankował samochód obok więc zacząłem nalewać paliwo samodzielnie. W miedzy czasie, podszedł pracownik stacji i poprosił aby mógł skończyć tankować. Zapytał za jaką kwotę, po czym dokończył tankowanie. Zapytał o sposób płatności i, ponieważ poprosiłem o fakturę, zaprosił mnie do budynku stacji do kasy. Dobre wrażenie niestety prysło, podczas regulowania należności. Pan obsługujący był niezbyt schludnie ubrany, ponadto sprawiał wrażenie wyraźnie rozdrażnionego poproszeniem o fakturę. Podczas podawania danych firmy był niemiły, mruczał niezrozumiale pod nosem a gdy poprosiłem o powtórzenie reagował wręcz agresywnie. Po wydrukowaniu faktury podał mi ją z łaską i powiedział "proszę". To było jego ostatnie słowo do mnie, brak podziękowania za zakupy, nie mówiąc o zaproszeniu do ponownego odwiedzenia stacji. Ogólnie obsługa na stacji sprawiła na mnie niekorzystne wrażenie, raczej nie wrócę na tą stację ponownie.