Opinia użytkownika: Kamila_58
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Ocenę tego banku wystawiam na podstawie obserwacji nie do końca bezpośredniej, gdyż nie byłam klientem banku, a jedynie towarzyszyłam osobie korzystającej z usług tej firmy. Po pierwsze placówka banku mieści się w okolicach bardzo ruchliwej ulicy Opola, więc jest to napewno plus, szczególnie jeżeli chodzi o widoczność, łatwość jej znalezienia. Godziny otwarcia banku jednak nie do końca mogą wszystkim odpowiadać. Placówka ta bowiem otwarta jest tylko od poniedziałku do piątku do godziny 18 (w sobotę jest nieczynne). Wystrój banku też wywołuje pozytywne wrażenie, bowiem panuje tam czystość, pracownicy ubrani są w schludny sposób. Natomiast jeżeli chodzi o jakość ich usług tutaj pojawiają się schody. Problem pojawił się z aktywacją kodów potrzebnych do rejestracji w bankowości internetowej. Może nie była to wina Pani, która nas obsługiwała, tego do końca nie wiem, ale czynność ta nie powiodła się, mimo kilkunastu (!) prób. Kolejny minus to traktowanie osób, które dopiero ukończyły dwudziesty rok życia. Dla banku są one niewiarygodne, także nie przyznają one kredytów, mimo zaświadczeń z zakładów pracy o wysokości zarobków. Gdy jest się zainteresowanym podaniem powodu odmowy, słyszy się tylko, że powód nie jest znany. Pojawiła się też pewna sugestia dotycząca postępowania mogącego poprawić rokowania przyznania kredytu, cytuję :"Proszę wziąć sobie "coś" na kredyt z Media Market, spłacić to w całości i przyjść wtedy do nas".