Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: Celem mojej wizyty było uzyskanie informacji dotyczącej oferowanych opon zimowych i samochodowych bagażników do nart. Przy wejściu do centrum obsługi skorzystałem z katalogu ofertowego NORAUTO. Niestety, był w nim opis produktów, nie było natomiast podanych cen. Poprosiłem panią z obsługi kasy o udzielenie informacji dotyczącej ceny wybranych opon. Zostałem odesłany do pracowników obsługi stoisk z częściami i akcesoriami samochodowymi. Klientów obsługiwał jeden pracownik, do którego stało kilka osób. Zwróciłem się, pomijając kolejkę, z pytaniem o ceny opon, bo na wystawionym towarze nie było cen, a jedynie informacje dotyczące skali promocji cenowych. Zostałem odesłany do kolegi pracownika, który obsługiwał klientów serwisu. Pan ten poinformował mnie, że ze względu na częste zmiany cen oferowanych opon, nie są one uwidocznione przy towarze(!). Polecił mi, w celu uzyskania informacji, udać się do kasy lub stać w kilkuosobowej kolejce do pracownika, który obsługiwał klientów sklepu. Niestety, pani w kasie nie znalazła dla mnie czasu i chęci, aby powiedzieć mi ile kosztują konkretne opony. Po raz kolejny zostałem odesłany z do pracowników obsługi na sali z częściami i akcesoriami samochodowymi. Na moją uwagę dotyczącą braku ceny na wystawionym towarze (co jest niezgodnie z obowiązującymi przepisami o handlu) nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi poza tym, że tak po prostu jest. Po około 15 minutach oczekiwania w kolejce do jedynego na sali sprzedaży pana obsługującego klientów i po stwierdzeniu, że w tym czasie obsłużył 1 (!) osobę zrezygnowałem z chęci dalszej kontynuacji uzyskania informacji i skorzystania z usług tej firmy.