Opinia użytkownika: Bartosz_15
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Z powodu otrzymania wyraźnie zawyżonej faktury, udałem się do salonu Era w Sosnowcu, w celu wyjaśnienia sprawy. W salonie nie było, na szczęście, klientów, dlatego mogłem podejść do stanowiska konsultantów od razu. Konsultant przywitał mnie uśmiechem, zapytał, w czym może pomóc i zaproponował, abym usiadł. Wyjaśniłem sprawę na tyle, na ile pozwalała mi wiedza, zdobyta podczas mojej pracy w salonie firmy konkurencyjnej i poprosiłem o pomoc. Konsultantka zapoznała się z treścią faktury, po czym wyjaśniła, na czym polega cykliczność okresów rozliczeniowych. Uczyniła to na tyle jasno, żeby stało się to czytelne dla "zwykłego" klienta. Co spodobało mi się najbardziej podczas wizyty to to, że drugi konsultant nie pozostał bierny i widząc, że konsultantka przez dłuższy czas rozmawia z pracownikiem Biura Obsługi Abonenta przez telefon, zagaił rozmowę. Godne podkreślenia jest również to, że oboje konsultanci nie byli nachalni i nie próbowali sprzedać czegoś "przy okazji" oraz nie zasypali mnie gradem promocji. Na szczęście udało się wyjaśnić konsultantce moją sprawę, której finał i tak nie ma znaczenia dla końcowej oceny mojej obserwacji standardu obsługi klienta. Jedyne do czego można by się przyczepić, to otwarte drzwi na zaplecze, co nie wygląda profesjonalnie.