Opinia użytkownika: Magdalena_290
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Z usługi restauracji korzystałam w KFC Drive. Uprzejmy głos w słuchawce, po przedstawieniu się, przyjął zamówienie. Podjechałam do okienka, po około 30 sekundach otrzymałam zamówienie "Menu Zinger". Pani życzyła mi smacznego i odjechałam. Jednak, gdy otworzyłam kanapkę, okazało się, że kotlet z kurczaka, który na zdjęciu jest na całą kanapkę, "na żywo" zajmował przestrzeń mniejszą niż pół bułki. Musiałam więc zawrócić i wejść do restauracji, by złożyć reklamację. Kierownik bez dyskusji przyjął mojego Zingera, wydał nowego. Zadbał również, żebym wyszła podwójnie najedzona i zadowolona. Gratis dostałam nóżkę oraz porcję frytek. Ponieważ czasu trochę straciłam, przyznaję 3 punkty. Zamysł "drive" jest dla osób, które się spieszą i nie mają czasu na składanie reklamacji. Zresztą uważam, że w takim koncernie jakim jest KFC w ogóle nie powinno dochodzić do pomyłek.