Opinia użytkownika: Edyta_42
Dotycząca firmy: Skoda
Treść opinii: Wizyta w serwisie odbyła się w związku z problemem z samochodem marki Skoda. Rozmowa telefoniczna w celu ustalenia wizyty odbyła się bardzo pozytywnie. Przedstawiciel firmy przedstawił się i dokładnie umówiliśmy się na szybki termin naprawy. W umówionym terminie zjawiłam się punktualnie. Budynek salonu skody jest bardzo ładny i przyjemnie się w nim przebywa. Fiema oferuje kawę, plac zabaw dla dzieci i prasę do czytania. Pracownicy serwisu byli bardzo pomocni i po załatwieniu formalności wzięli samochód do warsztatu. Niestety po półtoragodzinnej naprawie nie udało się samochód doprowadzić do oczekiwanego stanu. Za zużyte materiały do czyszczenia musiałam zapłacić. Mechanik powiedział żebym wlała do paliwa środek czyszczący i czekała na ustąpienie objawów i po 2 tygodniach jak dalej bedą występować zgłosiła się ponownie. Niestety objawy nie ustąpiły. Zgłosiłam się do serwisu ponownie. Po godzinnym teście i wymianie podzespołów także nie udało się ustalić przyczyny nieprawidłowej pracy samochodu. Mechanik podejrzewał o uszkodzenie część której nie mieli na magazynie i aby sprawdzić i na darmo nie zamawiać drogiej części postanowił przełożyć ją do testów od innego samochodu który miał przyjechać do serwisu. Powiedział że zadzwoni do mnie jak tylko taki samochód się pojawi w serwisie. A póki co za zużyte materiały musiałam ponownie zapłacić. Za kilka dni otrzymałam telefon żeby pojawić się w serwisie. Po przełożeniu części z samochodu innego klienta okazało się że to nie ona jest uszkodzona. Mechanik sprawdził jeszcze raz wtryskiwacze które były sprawdzane podczas pierwszej wizyty i okazało się że wadliwy jest jeden z nich. Samochód został naprawiony.