Opinia użytkownika: Andrzej_86
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem klientem mBanku. Parę dni temu zadzwoniła do mnie konsultantka z infolinii w celu złożenia ciekawej oferty. Jako, że zadzwoniła w ciągu dnia poprosiłem ją o ponowny kontakt telefoniczny w godzinach popołudniowych. Umówiliśmy się, że zadzwoni ona lub ktoś z jej działu tego samego dnia po godzinie 18:00. Nikt nie zadzwonił ponownie tego dnia. W dniu wczorajszym zadzwoniła do mnie w ciągu dnia ponownie konsultantka z mBanku w tej samej sprawie, ponownie poprosiłem o telefon w godzinach popołudniowych. Konsultantka obiecała, że na pewno ktoś zadzwoni po godzinie 18, ponownie nikt nie zadzwonił. W dniu dzisiejszym około 11:00 zadzwoniła do mnie po raz trzeci kolejna konsultantka w tej samej sprawie, sytuacja się powtórzyła umówiliśmy się, że zadzwoni do mnie ktoś z mBanku w dniu dzisiejszym po godzinie 18. Tym razem jednak zapytałem się konsultantki, dlaczego dzwonią po raz kolejny w tej samej sprawie i ponownie w godzinach, w których nie mogę rozmawiać o czym informowałem ich już dwukrotnie? Odpowiedź, którą dostałem muszę przyznać była dość nieprofesjonalna. Po pierwsze konsultantka stwierdziła, cytuję: "To nie nasz wina". Po drugie stwierdziła: "Nie obiecuję, że ktoś do Pana zadzwoni dziś po południu ale się postaram". W tym momencie powiedziałem konsultantce, że to Państwo do mnie dzwonią a nie ja do Państwa więc taka odpowiedź jest nie na miejscu, w tym momencie konsultantka stwierdziła, że raczej na pewno dziś ktoś zadzwoni.