Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Peugeot
Treść opinii: Przejeżdżając obok salonu samochodowego Peugeot w Piotrkowie Trybunalskim mieszczącym się przy ul. Wojska Polskiego wstąpiłem do środka w celu obejrzenia interesującego mnie samochodu. Po drodze do salonu nie natrafiłem na żadne strzałki, tablice informacyjne. Parking dla klientów był dobrze oznakowany, na parkingu bez problemu znalazłem miejsce do zaparkowania samochodu. Przed salonem stały dobrze oznakowane samochody z naklejkami "Wypróbuj Peugeot". Wejście do salonu było łatwe do znalezienia, salon był czysty chociaż Panie robiły jakieś porządku, zawieszały jakieś plakaty, za samochodem było trochę porozrzucanych papierów. Przeszedłem się po salonie w poszukiwaniu interesującego mnie samochodu. Przy Peugeot 207 był ustawiony cennik Peugeot 308. Podszedłem oglądać 308, spojrzałem na wystawiony cennik 308, zacząłem oglądać i dopiero zorientowałem się, że jest to Peugeot 207. W salonie nie było poczekalni, miejsca do wypoczynku. W salonie panował niewielki ruch, zauważyłem 2 klientów. Po wejściu do salonu po około 3 minutach podeszła do mnie Pani. Przywitała się, powiedziała "dzień dobry", zapytała się w czym może mi pomóc. Pani posiadała identyfikator, była ubrana czysto i schludnie. Pani starała się zidentyfikować moje potrzeby, zadała pytanie o posiadany samochód, sposób użytkowania, średni przebieg w km. na rok, czy ma to być samochód rodzinny. Sprzedawca zaproponował zajęcie miejsca w samochodzie z własnej inicjatywy, po prezentacji zaproponował również odbycie jazdy próbnej w dniu wizyty. Po wyjściu z salonu najpierw prowadziła Pani, po przejechaniu dosyć długiego odcinka, Pani zaproponowała żebym się przejechał. Sprzedawca zachwalał dobre wyciszenie auta, Pani zastanawiała się również czy nie dorzucić mi do wyposażenia systemu ESP. Pani mówi o przyjemnych w dotyku, miękkich wykończeniach, ciekawie zaprojektowanych zegarach oraz co było dla mnie nowinką techniczną, silnik BMW w Peugeot. Jazda próbna odbyła się na dosyć długim odcinku, miałem możliwość sprawdzenia w jaki sposób samochód się rozpędza, jak się prowadzi na trasie. Kiedy wróciliśmy, Pani zaprosiła mnie jeszcze do środka. Przedstawiła ciekawą ofertę handlową, zaproponowała odkup aktualnie posiadanego samochodu. Pani poinformowała mnie również o możliwości zakupu samochodu na raty, wspomniała także o ofercie Przedłużenia Gwarancji i ofercie Utrzymania, usłudze Assistance. Pod sam koniec Pani wręczyła mi ofertę handlową, tzn. wydrukowała dla mnie ofertę samochodu z parametrami, którymi byłem zainteresowany. Pani poprosiła o moje dane kontaktowe, sporządziła notatkę tzn. zanotowała samochód o którym rozmawialiśmy, wyposażenie, kolor, itp. Pani poinformowała mnie, że jeżeli tylko miałbym jakieś pytania, bardzo prosi o kontakt, będzie się starała udzielić na nie odpowiedzi. Sprzedawca na koniec pożegnał się ze mną, powiedział do widzenia, podziękował, oraz odprowadził mnie do drzwi wyjściowych salonu. Sprzedawca starał się wybrać dla mnie jak najatrakcyjniejszą ofertę cenową dotyczącą samochodu oraz jego wyposażenia. Miła, sympatyczna obsługa.