Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Solar
Treść opinii: Przeglądając ubrania w sklepie, poprosiłam o wybrany przeze mnie sweterek w innym kolorze. W sklepie były dwie ekspedientki i jedna klientka, przymierzająca spodnie. Zapytana przeze mnie sprzedawczyni stwierdziła, że zaraz mi go poda i wróciła do odwieszania ubrań. Zanim dostałam sweter czekałam prawie 10 minut, a do tego sweter był w nie tym rozmiarze, o który prosiłam. Wybrany przeze mnie rozmiar okazał się być na zapleczu i miała go przynieść druga sprzedawczyni. Zanim ta pani wyszła z zaplecza, minęło kolejne 10 minut. Co więcej, mojego swetra wciąż nie było, a panie ekspedientki, jakby mnie nie zauważając, przynosiły i dobierały kolejne spodnie drugiej klientce. Gdy pani, która miała mi przynieść sweter, po raz kolejny zniknęła na zapleczu i przez kolejne klika minut znów się nie pojawiała, zdenerwowana wzięłam do przymierzalni sweter w nieodpowiednim rozmiarze i dopiero po jakimś czasie pojawiła się pani ze swetrem, o który prosiłam. Co więcej, nie usłyszałam żadnego słowa wyjaśnień, czy przeprosin. Jakoś obsługi klienta prezentowana w sklepie Solar pozostawia wiele do życzenia.