Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: wraz z koleżanką weszłyśmy do pizzeri na ul. Pocztowej w Rybniku. nie było innych konsumentów prócz nas. W pomieszczeniu leciała spokojna muzyka.zajęliśmy miejsce i czekaliśmy aż któryś z pracowników do nas podejdzie z kartą wyboru pizz. niestety po 15 minutach, gdy nikt do nas nie podszedł sama podeszłam do kasy i poprosiłam o kartę. wybrałyśmy pizze margarittę wraz z pomidorami, tuńczykiem i boczkiem. do picia Fantę. czekałyśmy aż ktoś przyjdzie by zapytać co zamawiamy. niestety nikt nie przyszedł wiec znowu sama podeszłam do kasy i czekałam aż pracownik podejdzie i przymnie zamówienie. czekałam ok 2-3 minuty. pracownicy byli zajęci rozmowa miedzy soba. po ok 2-3 min zauważył mnie jeden z pracowników i podszedł do kasy. zapytał na jakim ciescie chcemy pizze. odpowiedziałam ze na grubym cieszcie. później powiedziałam jaka chcemy pizze i co do picia. zapłaciłam i usiadłam przy stoliku. zajęta rozmową z koleżanka nie zauważyłam nawet że mineło już pół godziny od czasu naszego zamówienia a nadal pizzy nie było. podeszłam znowu do kasy by zapytać ile jeszcze mamy czekac. Pracownik odpowiedział ze jeśli bedzie gotowa to nam przyniesie do stolika. Więc wróciłam do stolika i czekałyśmy jesczze ok 10 minut. Pracownik przyniósł pizze, podał sztuśce i życzył smacznego. pizza była pyszna, ciepła i dobrze pokorojona. po zjedzeniu wyszłyśmy z pizzeri.