Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Wizytę w banku Millenium odbyłam wraz z koleżanką, która chce wziąć kredyt na mieszkanie. Byłyśmy umówione z doradca na godzinę 13. Jako pierwsze zobaczył nas inny doradca i spytał czy może w czymś pomóc. Gdy wyjaśniłyśmy, że jesteśmy umówione, usłyszała nas wymieniona Pani i zaprosiła do miejsca obsługi klienta. Rozmowę zaczęła bardzo swobodnie, zażartowała i skojarzyła moje nazwisko jako osoby, która już jest klientem banku Millenium i która z polecenia od swojego doradcy otrzymała kontakt do niej - było to miłe że pamiętała. Następnie wyjaśniła wszystkie nasze wątpliwości, powiedziała o wszystkich wymaganych dokumentach, krokach i kwestiach o których jako klient musimy wiedzieć przed podjęcie decyzji o wzięciu kredytu i o dalszych krokach. Wypowiadała się w sposób zrozumiały i przystępny dla laika, jakim była m.in. moja koleżanka, która chciała wziąć wspomniany kredyt. Po udzieleniu nam informacji i odpowiedzi na nasze pytania dała nam do siebie kontakt oraz wydruk najważniejszych rzeczy dot. kredytu (symulacja spłat, wysokośc oprocentowania, marzy i pozostałych kwot które nalezy wziąc pod uwagę). Przez cały czas była bardzo otwarta i sympatyczna, sugerowała różne rozwiązania naszych wątpliwości.