Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kefirek
Treść opinii: Zakupy produktów żywnościowych. Na stoisku z wędlinami bardzo miła obsługa - na pytanie, który z produktów będzie dobry do faszerowania mięsa Pani udzieliła wyczerpującej odpowiedzi i wskazała produkt, który sie do tego najlepiej nadaje i nie jest najdroższy z całej oferty. Niestety gdy szynka lub inna wędlina kończy się nie ma możliwości kupienia już z nowego kawałka tylko trzeba kupić końcówkę starego (małe końcowe kawałki często z dużą ilością skórki) co czasami przy np. drogiej wędlinie jest nie do przyjęcia. Drugim minusem jest to, że na półkach czasami brakuje widocznej informacji o cenie, ale w sklepie znajduje się czytnik, z którego można skorzystać w razie wątpliwości. Ostatni minus za produkty będące w ofercie przez jakiś czas, klient zdąży sie do nich przyzwyczaić, a sklep je wycofuje z oferty. Obsługa przy kasie również dość sympatyczna i sprawna, gdy kolejka urośnie do kilku osób natychmiast pojawia sie druga kasjerka i otwiera swoją kasę. Duży plus - sieć sklepów kefirek zatrudnia niepełnosprawnych.