Opinia użytkownika: Anna_478
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Przed wejściem do banku panowała porządek, w środku było czysto i przytulnie. Stanowiska pracowników były uporządkowane, personel nie spożywał posiłków ani napojów. Pani obsługująca klientów była ubrana biznesowo i nie posiadała identyfikatora, a na jej biurku panował porządek i niczego nie spożywała. W banku znajdowały się ulotki reklamowe, odpowiednio posortowane, stanowiska nie były opisane. W banku była tylko jednej osoba, Pani tam pracująca. Kiedy zapytałam o kredyt w wysokości 60 tyś zł, Pani początkowo zapytała czy nie posiadam kredytów w innych bankach, czy interesuje mnie kredyt gotówkowy czy hipoteczny, jakie są moje dochody (1800 zł netto), czy mam umowę na czas określony czy nieokreślony, czy posiadam rodzinę na utrzymaniu, ile wydaję miesięcznie, na co to będzie kredyt. Gdy powiedziałam, że ma to być kredyt remontowy zapytała czy mieszkanie jest moją własnością. Następnie Pani poinformowała mnie, że do 2 dni mailowo otrzymam odpowiedz od doradcy do spraw hipotek. Kiedy zapytała czy tu na miejscu nie mogę się nic więcej dowiedzieć, zostałam poproszona o dowód osobisty, a jak odpowiedziałam, że nie mam przy sobie, to Pani poinformowała mnie, że muszę przyjść z dokumentem tożsamości. Na początku rozmowy Pani sprawiała wrażenie dobrze poinformowanej zadawała wiele pytań, ale raczej mechanicznie, jednak gdy chciała się czegoś dowiedzieć to bez dowodu osobistego było to niemożliwe. Podczas naszej rozmowy Pani nie odbierała telefonów, gdyż nie dzwoniły.