Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: NA pierwszy rzut oka sklep sprawia już pozytywne wrażenie- ubrania są sprawnie i z pomysłem podzielone na damskie i męskie (dwie różne części sklepu) i wg kolorystyki. Wnętrze sklepu schludne i uporządkowane, sprzedawczynie z ochotą (widać) poprawiają ubrania na wieszakach i na nowo układają na stolikach. Sprzedawczynie (dodam, że osoby starsze) z chęcią służą pomocą - podają odpowiedni rozmiar, potrafią wytłumaczyć jaki skład surowcowy ma dany towar, jak go prać, prasować. Byłam świadkiem jak jedna z pań obsługujących sklep doradzała (wg mnie trafnie), jaki fason powinna dobrać klientka. Obsługa przy kasie miła i życzliwa, sprawna, transakcja czy to kartą czy gotówką jest ekspresowa. Kiedy przy kasie nikogo nie ma, osoba wychodzi "na sklep" i pomaga kupującym. Znam sklep od dawna. w sezonie wyprzedaży trudno utrzymać ład i porządek. Pozostała część roku prawie bez zarzutu. Z jednym wyjątkiem. W sklepie panuje nieprzyjemny zapach. Brakuje także miejsca, gdzie można usiąść w oczekiwaniu na kogoś, kto jest właśnie w przymierzalni. W przebieralniach brakowało wieszaków (były urwane) oraz stolika/krzesła gdzie można położyć ubrania. Podłoga w przebieralni brudna.