Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: W dniu 24.10 udałem się do NOMI aby kupić rolety okienne i kilka płytek podłogowych mrozoodpornych. Rolety miałem już upatrzone więc je zapakowałem do wózka i udałem się na stoisko z płytkami po zapakowaniu płytek przy kasie dowiedziałem się ,że muszę mieć wypisany kwit od osoby obsługującej płytki. W informacji więc kazałem poprosić kogoś aby mi wypisano powyższy kwit. Niestety po pięciominutowym oczekiwaniu nikt się nie pojawił poprosiłem więc powtórnie o zawołanie kogoś na stoisko z płytkami jednak nadal nit nie przychodził, a ponieważ byłem z małym dzieckiem ,które się wierciło w wózku postanowiłem sobie darować zakup płytek w tym dniu tym bardziej ,że już mi się zdarzało w tym markecie czekać dość długo na obsługę. Udałem się do kasy aby zapłacić za rolety.