Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: Obserwację przeprowadzono w porze popołudniowej, kiedy liczba klientów była bardzo duża. Na początku obserwacji w restauracji znajdowało się kilka wolnych stolików, które w trakcie pobytu szybko się zapełniły. Obsługa kelnerska stanowiła kilka osób. Mimo tego czas oczekiwania na pierwszy kontakt z osobą obsługującą wynosił ok 5-6 minut. Czas oczekiwania na danie wynosił ok 10-12 minut. W międzyczasie do stolika dostarczono napoje. Jakość serwowanych potraw niestety nie była zadowalająca. Mimo dużych porcji smak potrawy (szczególnie zimne i twarde frytki) odbiegał od ideału. W międzyczasie zaobserwowano sytuację w której kelner widząc zbliżające się 3 osoby, które chcą zająć stolik 6-osobowy podbiegł i położył "przed nosem" kartkę z napisem ZAREZERWOWANE. Tłumaczył się tym, że jest to stolik dla 6 osób, a gości jest tylko 3. Jeden z gości odpowiedział, że nie ma wolnego innego stolika i dlatego chcą usiąść właśnie do tego. Po około 1-minutowej wymianie zdań kelner zdjął kartkę z napisem ZAREZERWOWANE. Zaobserwowano również, iż obsługa mimo tego, że nie jest zajęta innymi klientami stoi przy barze i nawet nie spogląda w kierunku sali w celu kontrolowania sytuacji.