Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: Potrzebowałam dokupić płytki ścienne,wzór który prawie miesiąc temu kupowałam w tym samym sklepie,fugi do tych płytek i parę innych drobiazgów choć obiecałam sobie że do Praktirera już nie zajrze nigdy to jednak musiałam..zabrakło glazury w trakcie remontu.Szczęśliwie udało się dokupić ten sam wzór..jednak z fugami był już problem ...jeden z panów z obsługi nie mógł znaleźć koloru który mnie interesował,drugi nie wiedział czy spoina to to samo co fuga.Przy kasie okazało się że płytki mają inna cenę niż na półce.Trzeba było zgłosić reklamacje przy kasie o nazwie zwrotowa.Pani była nieprzyjemna,powiedziała żebym osobiście poszła po pana który jest na dziale z glazurą i go przyprowadziła w celu wyjaśnienia ceny.Zaśmiałam się i powiedziałam że chyba to nie klient jest od biegania po sklepie i szukania personelu.Po wymianie "uprzejmości" po 15 minutach został wypisany paragon zwrotny z którym z powrotem trzeba było stanąć w normalnej kasie.Kolejne minuty stracone...Nie usłyszałam nawet słowa że im przykro z powodu zaistniałej sytuacji.To była moja wina że wzięłam glazurę z półki z ceną która obowiązywała rzekomo od dnia następnego.Tylko że miesiąc temu z tą samą glazurą miałam taką samą sytuację.Ręce opadają.