Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Kontakt z firmą dotyczył przyjęcia telefonu do reklamacji. Otóż zgodnie z posiadaną przez ze mnie umową, gwarancją oraz potwierdzeniem zakupu Pani obsłgujące powinna go przyjąć. Przy czym była bardzo niemiła, do załatwienia sprawy podchodziła jakby jej się nie chciało pracować. Powiedziała ze nie przyjmnie mojego telefonu i wysłała mnie do głównej placówki w drugim koncu miasta.Nie wyjasniając bezpośrednio co jest przyczyną odmówienie przyjecia telefonu. Sam musiałem sie o wszystko dopytywaćNie hccaiłą nic wyjasniać tylko odsyłała mnie gdzie indziej.Gdzie bez prob elmu pozniej załatwiłem całą sprawę, a jeden z pracowników głównego salonu potwiedził, że nie było potrzby że bym przychodził do nich, gdyż powinien był to załatwić w dowolnym punkcie. W związku z tym bardzo niska ocena jakości obsługi przede wszystkim za nieodpowiednie podejscie do klienta i traktowanie go jak powietrze. Nie wyjasniając nic i odsyłacjąc do innego punktu na drugim koncu miasta.