Opinia użytkownika: Apacz
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Na ścianie głównej budynku zauważyłem nazwę wraz z logiem firmy. Po wejściu do budynku, koło bankomatu stały trzy osoby w kolejce, wokół urządzenia leżało kilka starych wydruków. Na parterze znajdowała się lada na kształt informacji, ale widać było, że od kilku lat stoi nieużywana. Schody były lekko zaśmiecone. Na pierwszym piętrze znajdował się właściwy oddział banku. Wszystkie ulotki reklamowe były ułożone tematycznie w specjalnie przeznaczonych do tego typu stojakach. Kasjerka była bardzo miła i uczynna. Wpłaciłem pieniądze na konto oraz zapytałem co można zrobić z oszczędnościami. Skierowała mnie do punktu obsługi klienta, gdzie również otrzymałem fachową poradę. Pracownik pożegnał mnie uśmiechem i widać było, że nie jest znudzony wykonywaną pracą.