Opinia użytkownika: Magda_7
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: W dniu dzisiejszym miałam otrzymać zamówione wcześniej opony do samochodu. Nauczona złymi doświadczeniami z firmą kurierską GLS spodziewałam się dość dziwnych zachowań w stylu kontaktu ze strony kuriera dopiero w momencie, gdy będzie się on już znajdował w miejscu przekazania towaru (zazwyczaj wówczas towarzyszył takim rozmowom dziwny ton pracownika mówiącego "Jestem już pod blokiem, rozumiem, że jest Pani w domu? Jeśli nie, zostawiam awizo") lub wręcz braku jakiegokolwiek kontaktu (pewnego razu zastałam awizo zamieszczone w domofonie, przy drzwiach wejściowych do klatki schodowej). Bardzo pozytywnie zdziwił mnie w związku z tym fakt porannego telefonu z zapytaniem, czy w określonej godzinie będę w stanie odebrać przesyłkę. Następnie kurier zadzwonił do mnie kilka minut przed dotarciem na miejsce z informacją i prośbą, o zejście (przesyłkę zamówiłam do miejsca pracy). Mam nadzieję, że takie zachowanie na stałe wejdzie do kanonu obsługi klienta przez GLS