Opinia użytkownika: Edyta_42
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Bank tak na zewnątrz jak i zaraz po wejściu do środka robi bardzo dobre wrażenie na kliencie. Jest spokojnie czysto i miło. Pracownicy skupieni w jednym miejscu na końcu biura jakby mnie nie zauważyli. Dopiero po pewnej chwili ktoś mówi: "w czym mogę pomóc". Powiedziałam że chcę się dowiedzieć o ofercie kredytowej banku. Jedna z pracownic zaprosiła mnie do swojego biurka. Usiedliśmy i zaczęła się rozmowa. Na moje pytania Pani odpowiadała wyczerpująco starając się zachęcić do wzięcia kredytu i założenia rachunku ROR. Nie była nachala ale było widać zaangażowanie w zachęcenie mnie do skorzystania z oferty banku. Była miła i mówiła bardzo spokojnie. Wydrukowała mi symulacje kredytu na okresy o które poprosiłam oraz dała ulotki o ofercie banku. Nie dała mi niestety wizytówki tylko zapisała na kartce papieru nazwisko i numer telefonu do kontaktu. Nie miała przypiętego identyfikatora. Na ocenę dobrą zasługuje fakt, że część merytoryczna mojej wizyty była na dość wysokim poziomie natomiast dodatki z cyklu wizytówka i pierwszy mało zachęcający kontakt z pracownikami sprawia że ocena ta jest tylko na 2 poziomie.